Easter

image426
Vid 4-tiden i dag kommer flertalet av Robins släktingar hit till Bålsta för att äta påskmiddag. Snaps hörde jag rykten om att det skulle florera men med tanke på att jag faktiskt drack gin i går så är det nog bäst att hålla sig ifrån snapsen. Cider brukar däremot vara gott och alldeles lagom när man ändå inte planerar att köra fullt ös.

Robin sitter för tillfället och kollar på Rusta´s träningsmaskiner. Eftersom vi flyttar till en trea i juni så har vi ju ett rum över att göra vad vi vill med, tanken är väl det ska bli något slags gym rum. Jag har redan en motionscykel och lite andra smågrejer hemma men något som jag verkligen skulle vilja ha är en sån där vibb-maskin. Finns tydligen på Rusta för ca 2000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback