En idé

Skoldagen i dag gick snabbt eftersom vi bara hade repetition inför sälj tentan, och alla gick hem efter 2 timmar.

Nu är det för övrigt endast 3 veckor kvar i skolan innan vi går på praktik. Har haft lite ångest eftersom jag inte hittat någon bra praktikplats ännu, men nu tror jag att jag kommit på en ganska bra lösning. Jag ska ifs till Phadia på måndag men efter att ha pratat med marknadsansvarig där på telefon i dag så kan jag redan nu konstatera att det egentligen inte är något för mig. Det jag istället funderar på att göra är förberedelser + marknadsundersökning etc. för att starta ett eget företag. Pratade med praktik-ansvarig på skolan i dag och hon sa att det var okej så länge jag hittade en handledare, vilket inte borde vara speciellt svårt eftersom jag redan varit på Drivhuset tidigare.

Nu ska jag strax lubba iväg till farmor, det är ju en liten tradition vi har att jag kommer över till henne och äter middag en gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback