The weekend

Sitter hos Robin vid den bärbara datorn och kollar på divese hemsidor. Känns inte speciellt motiverande att gå och lägga sig när man är klarvaken, även fast det inte är en endaste kotte vaken. Såg filmen Hostel 2 i kväll, den var ganska bra faktskt men slutade lite tvärt. Läste även i dag att Saw 4 kommer att komma ut på bio snart, eller snart i usa iallafall :P Fantastiskt att man kan få hem filmer gratis till datorn innan de ens haft premiär i Sverige, kan inte ens föreställa mig hur mycket pengar man sparat på bio, hyrfilm och köpfilm.

I veckan fick jag för övrigt reda på att jag kommer att medverka i en mycket spännande sak, ifall det nu verkligen blir av. Något som många drömmer om att prova, men som få faktiskt får, och som till viss del kommer vara synbart för människor i hela Sverige. Får reda på nästa vecka ifall detta blir av eller inte, roligt vore det iallafall ;)

Praktiken går för övrigt mycket bra, både roligt och lärorikt. Fick en gratis proffs sminkning hos Creative make up när jag var där och skulle sälja annonsplats, tjusigt blev det...och annonsplatsen sålde jag också givetvis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback