untitled

Egentligen skulle jag ha varit i skolan vid den här tiden, men eftersom dataläraren blev sjuk så ställdes kvällens In Design lektion in. För övrigt så har dagen gått relativt snabbt med tanke på att vi har arbetat i våra projektgrupper.

Vad gäller atkins så har jag lyckats gå ner 2,2 kg på en vecka. De senaste dagarna gick viktraset inte så snabbt eftersom jag inte har hunnit motionera något, utöver hundpromenader. I morgon kommer jag även börja tillåta mig själv att äta fullkornsbröd till frukost eftersom jag numera nästan kräks så fort jag tänker på ägg. No more breakfast omelets för min del alltså.

I morgon har vi säljkunskap hela dagen. Kommer bli 7 riktigt tunga timmar (lunchen inräknad). Det som förut var mitt favoritämne är numera det jobbigaste, men man får tänka positivt, bara 5 och en halv teoretiska veckor kvar i skolan, sen är det praktik och arbetsliv som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback