One down, one more to go

image366
Nu var den näst sista tentan avklarad. Säljtentorna brukar alltid gå snabbt att göra, men samtidigt är det dom som brukar gå sämst också. Har aldrig behövt göra en endaste omtenta på hela utbildningen, men skriver man inte exakt samma ord som läraren använde sig av på föreläsningen så får man 0 poäng även fast man har menat rätt. Har man klarat sig tidigare så borde man väl göra det den här gången också tycker jag!

Klockan 14.00 ska jag bege mig till Phadia för att höra vad de har att erbjuda för uppgifter. Egentligen har jag ju redan bestämt mig för att inte ta praktikplatsen, men eftersom de varit så snälla där och tagit sig tid så kommer jag att gå dit ändå istället för att ringa och avboka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback