En dag på stan


Är precis hemkommen efter en sväng på stan. Nästan samtliga av mina jeans har haft en underlig förmåga att gå sönder på ett eller annat sätt det senaste halvåret så jag passade på att gå in på Gina Tricot och handla upp presentkortet jag fick av farmor då jag klarade uppkörningen. Det blev jeans i slim-fit modell i färgerna svart, grått och mörkblått. mycket välbehövligt kan jag lova.

Kikade även in på Make Up Store. Jag var egentligen ute efter en ny mascara men just long lashes som jag ville ha var helt slut i den svarta färgen så jag fick nöja mig med en face peeling. Make up store´s personal ska iallafall ha en eloge för att de alltid är så trevliga så fort man kliver in i butiken. Varje gång jag är där inne så är det alltid något som frågar ifall man behöver hjälp, vill ha tips eller prova en specifk produkt, vilket man inte är direkt bortskämd med i andra affärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback