Nie wieder Schule

image430
Jag blir alltid lite skeptisk när mobilen ringer och man inte känner igen numret, detta inträffade i dag och det var juridikläraren Anders som ringde. Lärarna brukar vanligtvis aldrig ringa så givetvis trodde jag att han kom med tråkiga besked angående tentan, men det var faktiskt tvärtom. Själv så trodde jag att jag knappt skulle klara mig, men jag fick faktiskt bara tre fel och det känns väldigt överaskande. Pluggade inte alls så mycket till tentan som jag hade tänkt göra och uppenbarligen behövde man inte det heller, haha. Hur som helst så är sista tentan avklarad och jag kommer aldrig behöva ha tentaångest igen, så vida jag inte bestämmer mig för att läsa någon mindre kurs i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback