gefunden

image397
Äntligen har jag fått tag på handledare :) Ringde till Drivhuset och då hade de precis skickat ett mail och sagt att Virginie ställer upp, skönt att iallafall ett problem är ur världen. Ska dit på fredag klockan 14.00 för att diskutera lite idéer.

Den där förbaskade tentan hade gärna fått vara ur världen också. Har pluggat på lagtexterna i dag och instuderingsfrågorna som läraren skickade ut förut.

I kväll är det iallafall sista In Design kursen, dessvärre kan jag inte påstå att jag lärt mig så mycket, eller ens de saker som jag hade hoppats på att få lära mig. Men men, intyget att man faktiskt har gått kursen är ju bra att ha iallafall. Nu väntar juridikstudierna, the law won´t appreciate itself....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback