Effektiv

Åh vad skönt, nu har jag formulerat och skickat iväg lite viktiga mail samt skrivit klart mina anteckningar till redovisningen på fredag. Det betyder att det enda som egentligen är kvar att göra i pluggväg är att läsa till den sista och jobbiga affärstentan. Sen behöver man förhoppningsvis aldrig plugga till någon tenta mer. Ifs känner jag att det finns massor som jag skulle vilja lära mig, men man kan ju inte hålla på och plugga hela livet och gå miste om arbetsliverfarenhet. Har pluggat i 16 år  sammanlagt och nu får det faktiskt vara nog, kanske att det blir någon distanskurs eller så om några år, men nu vill jag faktiskt ut och jobba. Fast allra helst skulle jag vilja resa till Tyskland igen och se till att få tyskan flytande en gång för alla. Om det är någon som har tips på språkresor så hojta gärna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback