Dagen som varit

image385
Det verkar vara nåt knas med blogg.se i kväll, hade precis skrivit ett inlägg men kastades ut när det skulle postas. I dag har vi iallafall haft redovisningar i skolan. Jag hade gjort powerpoint + tagit med mig lite grejer jag tillverkat själv och det gick riktigt bra faktiskt. Konstigt bara att man kan bli så trött av att sitta på en stol och lyssna i 7 timmar.

I morgon kan man nästan säga att det är sista undervisningstillfället i skolan. Sen kommer det bara vara tenta + redovisningar framöver. Lite sorgligt faktiskt, men samtidigt skönt! Måste verkligen få tag i en handledare till praktiken nu också, har ringt och mailat Drivhuset men inte fått svar än. Tror absolut att de kommer att ställa upp, bara jag lyckas få tag i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback