video vixen

Kom hem från Bålsta för 1,5 h sedan. Schemat ändrades förra veckan så vi ska ha exportkunskap i morgon istället för på tisdag. Kan vara ganska skönt med tanke på att jag har datakurs från 17.45 - 21.00 på tisdag.

I helgen har det dessvärre inte hänt så mycket spännande, mest tagit det lugnt och läst min nya bok Confessions of a video vixen. Filmen Göta Kanal 2 har vi sett också.

Känns som om man borde komma igång med träning och kanske till och med någon diet igen. Tittade på lite gamla bilder på datorn från sekelskiftet, när man var hela 20 kg lättare. 20 kg hade jag väl inte riktigt tänkt gå ner igen med tanke på att jag hade ett BMI på typ 16 under den tiden och svimmade av undernäring, men lite hälsosammare borde man definitivt bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback