RIP



Läste precis att Heath Ledger har dött. Förra veckan dog även Brad Renfro, det är kanske inte så många som känner till just honom men jag brukade iallafall titta på många av hans filmer under tonårsperioden. Hemskt att så många unga och talangfulla människor går och dör bara sådär, orsakerna har man ju inte fått reda på än.

I går var det iallafall en oändligt lång dag i skolan, började klockan 9 på morgonen och slutade klockan 9 på kvällen. Datakursen i In Design verkar rolig, men jag trodde faktiskt att vi skulle hinna få lära oss betydligt mer redan första gången..

I dag är det tack och lov ingen skola, istället ska jag på körlektion om nån timme och sen ska jag försöka fixa ihop en leaflet som vi ska göra till export-importkunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback