Passed

Äntligen har jag fått reda på resultatet till BEC (Business English Certificate) testet som vi gjorde för 2 månader sedan. Har varit så nervös att jag inte skulle klara det med tanke på att jag missade ca 20 frågor på grund av tidsbrist, men tack och lov så klarade jag det! Nu får man iallafall sin efterlängtade examen, och inte bara avgångsbetyget.

I morgon kommer bli en lång dag, först säljkunskap från 9 - 16 och sedan In Design datakurs i skolan från 17.45 - 21.00. Lyckligtvis så bor jag bara 10 minuters cykelväg ifrån skolan så jag hinner faktiskt hem och äta middag emellan.

I kväll ska jag för övrigt se Outsiders klockan 20.00 och efter det en dokumentär om kvinnliga bodybuilders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback