Friday

Kommer inte på så mycket att skriva för tillfället. I går hade jag iallafall en dubbel körlektion, alltså 80 minuter. Det var mycket givande eftersom man hann med så mycket mer. Pappa är fortfarande svår att få med ut och övningsköra, men i morgon ska iallafall jag och Robin träna fickparkering och såna saker på inhängnat område. Det känns iallafall som om man är ganska duktig på att köra nu, minns förut när man skulle öva dragläget i början och jag fick ångest varje gång det blev motorstopp, man har ju kommit en bit på vägen tack och lov.

Vid 3-tiden ska jag ta bussen mot Bålsta. Vad som händer där i helgen förutom att öva med bilen är oklart, något spännande förhoppningsvis eftersom jag blir på tok för rastlös varje gång det är lov från skolan. Det är för övrigt inte långt kvar till examen nu, nästan lite läskigt hur snabbt tiden har gått, men utbildningen är både rolig och intressant och det är väl därför det går så snabbt antar jag. Nu vill jag börja skolan igen för att beta av veckorna och äntligen kunna ta examen och komma ut i arbetslivet nån gång, det kommer bli en stor omställning med tanke på att jag inte har så värst mycket arbetslivserfarenhet, men samtidigt skönt att kunna tjäna egna pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback