Brun utan sol

Kollade precis First Class, skolans intranät, och nu står det att det har varit fel i schemat och att vi bara har lektion på tisdag (i morgon) och inte onsdag + torsdag också. Synd att detta misstag inte korrigerats tidigare, annars kunde jag ju bokat in fler körlektioner, men det blir nog knepigt nu då tiderna brukar ta slut ganska snabbt.

Har smörjt in med brun utan sol kräm på armar, ansikte och hals så jag sitter för tillfället och spretar med armarna utåt i hopp om att det ska torka någon gång så jag slipper kladd. Använder inte denna kräm speciellt ofta men ibland kan det vara kul att förnya sig när man har tid.

Nu måste jag kila vidare, ska titta på Outsiders vilket brukar kunna vara riktigt intressant. Sen läste jag något om nån dokumentär om en blind kille på kanal 4 klockan 21.00, kan vara värt att kolla in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback