Hello Kitty

Gick på stan i dag som jag oftast brukar göra efter att praktiken är avslutad för dagen. Jag samlar ju på Hello Kitty (inget desperat freak dock) och i dag blev lyckan komplett när jag hittade en 25 cm stor kitty "staty" på Åhléns. Den innehöll badskum som jag nog knappast lär använda, istället får den stå i hyllan bland resterande kitty saker och se ståtlig ut =)

I dag kom även mina färgade linser (bruna) hem i brevlådan. Det blev ett intensivt resultat, det ger intrycket av att ögat är större och ögonen framhävs mer, till min belåtenhet. Nackdelen är dock att dessa linser inte fanns i samma baskurva som jag vanligtvis behöver vilket gör att de ändrar position så fort jag blundar, ganska irriterande.

I kväll kommer Robin hit till Uppsala och då ska vi nog gå till restaurang Lyktan, stället är dock inte lika fint som det låter men god mat har dom iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback