Bingolotto

Även denna lördag sitter jag uppe sent och skriver medan alla andra har gått och lagt sig, tycker om att pyssla och filosofera i ensamhet. I kväll har vi annars gjort något så Svensson-aktigt som att spela bingolotto. "Guldkväll var det till och med men inte vann man nåt för det inte.

Har upptäckt att
pirate bay verkar vara mycket bättre att ladda ner ifrån, iställe för oDC som jag använder mig av hemma vid den stationära datorn. I dag laddade jag ner Britneys nya album, men har inte hunnit lyssna på så många låtar ännu. Saw 4 hade jag även turen att hitta, den som inte ens haft biopremiär i Sverige!

I dag följde jag även med när Robin och hans kompis åkte till Toys R Us i Barkarby för att köpa radiostyrda helikoptrar. Fattar inte varför de envisas med att köpa såna prylar för 800 kr styck när de ändå bara går sönder efter några veckor. Det fanns en helikopter i rosa som de tyckte att jag skulle skaffa, men jag fick upp ögonen för andra saker. Jag samlar ju på Hello kitty prylar (har flera hyllplan fulla hemma) och hittade till min stora lycka en automat där man fick Hello kitty mobilsmycken för 10 kr styck. Fyra sådana fick följa med mig hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback