Redovisning

I dag redovisade jag och många andra det arbete som vi har gjort på våra praktikplatser. Finns några riktigt roliga och intressanta företag som vissa i klassen har varit på, bland annat Nobelredaktionen och Disney. En sak är iallafall säker och det är att jag kommer välja ett betydligt större företag inför nästa praktik, det känns liksom inte som om man har arbetat på riktigt ännu, vilket en praktikplats faktiskt är meningen att göra.

I morgon består dagen av fler redosivningar, sen ska vi få uppsummering av de tentor som vi gjorde i höstas. Efter det måste jag se till att knata till körskolan och boka in körlektioner innan presentkortet hinner gå ut.

I dag har jag för övrigt varit mycket duktig och "julstädat". Rensat papper och drog till och med fram tunga hyllor för att dammsuga bakom. Den årliga städningen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback