Julmarknad

I fredags var det dax för sista delen av BEC testerna, dvs speaking. Det gick betydligt snabbare än vad jag hade räknat med och det kändes till och med riktigt bra. Skönt att ha det avklarat iallafall, sen återstår bara att se ifall man verkligen klarar det.

I går var det festligeter här i Bålsta. Robins mamma har fyllt år och bjöd in en massa människor. Jag hade bunkrat upp med både det ena och det andra i drickväg men drack bara två cider och ett glas vin. Robin och jag stängde istället in oss och kollade på Click och Evan Almighty.

I dag har vi iallafall varit en sväng till Enköping och gått på en mycket liten julmarknad. Sen blev det en sväng till ÖB där jag fyndade hårprodukter och en julkalender för 20 kr som på Ica kostar hela 60 kr. Hutlöst vilka prisskillnader det kan vara i olika affärer.

För övrigt är det bara 2 veckor kvar på praktiken. Nästan skrämmande hur snabbt den här terminen har gått. Jag har haft väldigt mycket ledig tid på min praktikplats och det är förvisso ganska trevligt, men jag längtar faktiskt ändå tillbaka till skolan. Måste för övrigt se till att börja skriva på rapporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback