Ho ho ho

Äntligen har sann julkänsla infunnit sig. Eftersom jag ska fira jul i Bålsta detta år och åker i morgon så firade vi jul i dag här hemma. Först besökte vi farmor där det bjöds på skinka och min favorit kallrökt lax :) Sen har det varit paketöppning fram tills nu. Fick bland annat en Hello Kitty kudde, en hel serie med designade martini- snaps- och champagneglas, marsipanfigurer, pengar, körlektioner, Harry Potter filmen och lotion från Body Shop. Hur kul det än är att få presenter så tycker jag faktiskt att det nästan är roligare att ge bort paket. I Bålsta är det rimtvång på alla paket så jag har även suttit halva dagen i dag och skrivit julrim. Många har jag kommit på helt själv, men vissa måste man faktiskt få lite hjälp med genom google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback