Atkins

Har beställt min alldeles första kokbok, nämligen "Atkins: kokboken". Har dessvärre inte fått hem den än, kommer nog i morgon tror jag, men jag försöker ändå tillämpa kosten enligt atkins så gott det går. Är bara inne på tredje dagen i dag men om man ska tro vågen rätt så har det redan hänt grejer, vilket är trevligt. Har läst att man tydligen inte ska "behöva" träna när man går på atkins men det gör jag givetvis iallafall. Har en motionscykel från Rusta på rummet som jag brukar trampa på i ca 40 minuter, ska försöka göra det ca 5 dagar i veckan iallafall, på helgerna blir ju svårt eftersom jag alltid åker till Bålsta. Just helgerna kommer bli mycket svåra, Robins mamma bjuder alltid på mycket god och givetvis även mycket fet mat, hemgjorda friterade pommes frites, hemgjord pizza, feta såser etc. vilket jag givetvis måste undvika. Får helt enkelt köpa på mig en massa ägg och äta omeletter hela dagarna :P Önskar att kokboken kunda komma i brevlådan snart så man får lite mer tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback