Ab tronic

Min atkins-kokbok som jag beställde från adlibris.se har fortfarande inte kommit, dålig servide tycker jag men man får väl ha i åtanke att det faktiskt är julafton snart och många därför beställer böcker till juklappar.
Fantasin kring kolhydratsnåla recept börjar tryta en aning men i dag åt jag iallafall köttfärsfyllda paprikor. Följer inte dieten till punkt och pricka, bananer får man exempelvis inte äta men en sån har faktisk slunkit ner under helgen. Huvudsaken att man ser resultat på vågen tycker jag, och eftersom jag cyklar på min motionscykel ca 1 timme om dagen så bidrar ju det till lite extra effekt. Något sötsug känner jag inte alls faktiskt, däremot har jag cravings när det gäller knäckebröd. Brukar alltid knapra knäckebröd till frukost vanligtvis och det känns ibland en smula tungt när man inte får äta det man är van vid.

Ha ha just ja, köpte en sån där "Ab tronic" som man spänner runt magen förra året, har börjat använda den nu och jäklar vad det hugger till av impulserna. 10 minuter ska ge samma effekt som 600 situps sägs det, så det tåls att se ifall man vaknar med värk i magen i morgon.

I morgon bär det iallafall av till kontoret, sista veckan på praktiken nu. Blev precis klar med både rapporten och powerpointen i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback