Feldistribuerat

Har nyligen kommit hem från stan, var egentligen meningen att jag skulle få med mig ett paket hem men så blev inte fallet. Har beställt de nya skolböckerna som vi kommer behöva det här året från Adlibris, men allt har bara blivit krångel. Utlämningsstället i Årsta som jag brukar hämta ifrån fanns inte med i deras valmeny, så då fick jag välja City Livs mitt i stan istället, men i dag när jag skulle hämta ut paketet så fick jag höra att det hade feldistribuerats. Vart paketet befinner sig för tillfället har jag ingen aning om, men nån gång ska det dyka upp hoppas jag. Usch vad jobbigt det är när saker krånglar.

Kommentarer
Postat av: kamillah

Hej!
Tänkte bara höra om du stavar ditt namn så på riktigt, i sånna fall är vi 2 :)

2007-09-07 @ 09:20:50
Postat av: Camilla

Re: Nej dessvärre så stavar jag mitt namn på det gamla tråkiga sättet, men har faktiskt funderat på att byta :)

2007-10-22 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback