Heartache


Det är verkligen inte mycket som får mig att gråta, men när jag läste bloggen
Jagefrisk om 20-åriga Madde som gick bort för lite mer än en månad sedan i cancer, eller "den jävla idioten" som hon kallade sin sjukdom, så rann faktiskt tårarna. Madde verkade vara en alldeles underbar människa och hon har verkligen fått mig att inse att man ska vara glad över det man faktiskt har. Numera ska jag försöka se det positiva i allt och inte klaga över skitsaker som tråkigt jobb eller att snö och kyla är på väg, för det finns människor som inte har förmånen att få gå i skola / jobba eller inte ens vet ifall de kommer finnas kvar på jorden länge nog för att uppleva ännu en julafton.

Njut av de små sakerna i livet, värna om dina medmänniskor, och var tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback