Cara mia


På lördag ska Robins familj bjuda på middag och ha som en liten Halloween sammankomst för en del av släkten. Det ser jag mycket fram emot eftersom jag älskar både skräck samt att klä ut mig. Dessvärre verkar det som att majoriteten av de inbjudna gästerna inte vågar klä ut sig men jag ska iallafall slå på stort och komma utklädda till Morticia Adams, fast i en ännu läskigare version med skärsår och spindlar utkrypandes från klänningen. Jag testade att måla ögonen svarta i går och det såg faktiskt riktigt lovande ut, en svart peruk har jag givetvis inskaffat också.  På fredag ska vi iallafall titta på skräckfilm hemma hos Robins syster och jag funderar nästan på att klä ut mig även då, för känslans skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback