Vilket äventyr

I dag har jag faktiskt varit ute och övningskört med pappa, ett riktigt äventyr må jag säga. Precis vid rödljuset, utanför Ekonomikum ungefär, fick jag motorstopp. När jag skulle starta bilen igen så gick det helt enkelt inte. Vi var tvungna att vinka åt alla bilar att backa för att sedan rulla upp bilen på trottoaren. Efter tio minuters panik och några telefonsamtal senare så startade bilen lyckligtvis igen. Ganska läskigt när sånt händer faktiskt, speciellt när man inte förstår vad som händer och när man står på en så pass trafikerad plats.

Funderar på att ta en sväng upp till Gränby centrum, känner mig redan rastlös även fast jag varit ute och snurrat i trafiken i 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback