On the road

Har inte direkt blivit några uppdateringar här senaste veckorna eftersom att jag har varit hos Robin i Bålsta och datorn där inte har funkat. Men nu är jag tillbaks i U-town hos min fungerande dator :)

Nu har jag äntligen kommit igång med körningen igen efter ett långt uppehåll under praktiken. Att få ut pappa och övningsköra är inte det lättaste så då får man helt enkelt förlita sig på körskolan. Det märks att man inte har suttit bakom ratten på 3 månader, men det kändes faktiskt ganska bra ändå. Ska köra både i morgon och övermorgon också, sen tänkte jag försöka boka in minst 1 lektion i veckan nu när skolan kommer igång igen.

I går var jag på Gränby centrum och köpte 2 nya böcker. Läste ut Magdalena Graaf´s bok Det ska bli ett sant nöje att döda dig under julen och nu inskaffade jag Linda Rosing´s Den nakna sanningen och Carolina Gynning´s Ego girl. Har redan läst halva Rosings bok, man kan väl knappast kalla den för ett litterärt underverk, men ganska roligt att läsa om hennes liv ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback