Tokio Hotel

image332
Robins lillebror tjatar ganska mycket om att Tokio Hotel suger och att "alla är bögar", vilket ifs kanske är ett ganska normalt beteende hos en snart 13-årig kille. Själv så har jag knappt hört bandet så jag var tvungen att ladda ner deras album, och till min stora förtjusning så gillade jag faktiskt en hel del av låtarna. Tack och lov så är både min "rock hysteri" tid och "idol hysteri" tid ett minne blott, men om man hade varit runt 14 bast i dag så hade jag säker haft deras posters på väggarna. Brukade tejpa Backstreet boys posters över alla tapeter i hela rummet under tiden det begav sig...är ganska glad att man är kvitt det beroendet, det var ganska jobbigt att vara tvungen att köpa varenda tidning som BSB var med i o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback