Not for me

"Intervjun" på Phadia i dag gick bra, personalen var trevliga och det var stora, luftiga lokaler. Men jag insåg ganska snabbt att jag verkligen inte vill göra min praktik där, arbetsuppgifterna var till och med ännu värre nu när hon förklarade dem på plats. Från början var det meningen att jag skulle ta fram informationsbroschyrer och skicka ut till företag, men nu verkade det som att jag enbart skulle klippa, kopiera och plasta in redan befintligt material. Sådant kan jag faktiskt redan och det är ju faktiskt meningen att man ska lära sig något på praktiken, så jag kommer nog köra mitt eget race iallafall.

I morgon är det ekonomi repetition i skolan, men jag skippar nog den eftersom jag antecknade väldigt noga under första omgången och faktiskt kommer ihåg det mesta bara jag läser igenom anteckningarna. Körlektion har jag i morgon också, sen In Design på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback