Home sweet home

Kom hem från Bålsta för ca 2 timmar sedan. Brukar egentligen komma hem vid 7-tiden men jag åkte tidigare i dag eftersom det var så extremt tråkigt där. Då är jag hellre hemma och pluggar än sitter där och glor.

Enligt mina beräkningar är det bara 5 teoretiska veckor kvar i skolan :) Denna vecka går vi varje dag i skolan och affärsjuridiken börjar även på fredag, vilket både kan vara väldigt spännande men även långtråkigt kan jag tänka mig. Tur att jag har laddat upp med kaffeintabletter. Har försökt googla lite på internet om såna där tabletter, man vill ju inte få hjärtklappning, men av vad jag kommit fram till så motsvarar 1 tablett 1 kopp kaffe. Eftersom jag inte gillar kaffe så vet jag inte heller hur stor effekt det brukar ha, men det tåls att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback