Extensions

image341
Jag brukade alltid ha någon form av hårförlängning förut men nu har jag varit utan det i snart 2 år. Känns skönt på det sättet att det är betydligt enklare att sköta håret vad gäller tvättning och borstning, men man saknar volymen. Har provat både antenna metoden med syntethår och weave in med äkta indiskt hår. Weave in gav större effekt tycker jag men det var betydligt jobbigare att sköta, man var alltid tvungen att sova med flätor och smörja in krämer varje dag för att det inte skulle trassla och bli fult.

Nu har jag iallafall bestämt mig för att prova keratin vax med äkta europeiskt hår, ska boka tid så fort alla rapporter och tentor är gjorda. Skulle vara kul att prova någon slags sling effekt också, men vågar inte sätta fast färgade slingor permanent så funderar på att köpa dessa svarta clip-on´s från
Happyhair.se Kan kanske bli häftigt om man sätter några stycken bak i nacken, á la Christina Aguilera Dirrty video. He he, den som lever får se ;)

image342

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback