countdown

Har tittat i kalendern och skrämmande nog så är det bara 6 teoretiska veckor kvar i skolan (sedan följer 9 veckors praktik). Dels känns det skrämmande för att man äntligen ska ta steget ut i arbetslivet på riktigt, men också för att det känns som om man inte har lärt sig tillräckligt mycket under den här tiden. Visst har jag fått insikt i saker som jag tidigare inte hade en aning om, men jag trodde ändå att jag skulle känna mig betydligt mer "fullfjädrad" inom marknadsföring än vad jag gör i dag. Men men, det mesta lär man väl lära sig ute på fältet och dessutom så har det varit en väldigt rolig tid under denna utbildning, skrämmande fort har det gått bara.

"Dieten" håller i sig och om man ska tro Robins våg rätt så fortsätter jag att rasa. Inte riktigt i samma takt som här hemma dock eftersom jag inte har samma träningsmöjligheter i sketna Bålsta. Huvudsaken är att det faktiskt går åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback