Atkins

image331

Till min stora förvåning så fortsätter jag att gå ner 5 hg om dagen, trots att jag knappt tränar något för tillfället. 1,6 kg på tre dagar är väl inte fy skam. Under helgen kommer jag ju att befinna mig i Bålsta som vanligt och där är det alltid svårt att äta nyttigt eftersom Robins mamma alltid lagar onyttiga måltider med feta såser och mycket friterat + läsk. Har dock planerat i förväg och ska ta med mig en stor matlåda med kyckling och fetaostsallad att äta istället. Har även inskaffat Advantage, atkins egna måltidsbars som kan vara bra till lunch eller så. Jag vet att jag kommer få höra kommentarer som "men lite kan man väl fuska iallafall" från en viss person, men fusk leder sällan till långvarig framgång. Dessutom går det alldeles för bra och över mina förväntningar för att jag ska ge upp nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback