Long time no see

Nu var det ett tag sen man skrev här så det börjar väl bli dax för ett nytt inlägg känner jag. Har helt enkelt inte haft så mycket tid / ork / lust att uppdatera då praktiken (starta eget) och övningskörningen tagit upp det mesta av tiden.

Nu är det snart 1 maj vilket innebär att flytten till Märsta är skrämmande nära. När jag går på promenad med Rocky om dagarna  i mitt område Årsta så blir jag faktiskt nästan lite sentimental, samtidigt som det känns väldigt skönt att faktiskt få komma till något nytt och eget.

På tal om Rocky så såg jag faktistkt filmen Rocky Balboa nu i helgen. Alla har sagt att den skulle vara väldigt dålig och efter att ha sett den själv så kom jag fram till att den inte bara var dålig, utan urusel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback