Long time no see

Oj vad länge sen det var man skrev här. Kommer på mig själv ibland att jag borde skriva i bloggen men känner inte riktigt ett sånt stort behov längre. Tänkte iallafall försöka uppdatera här ibland när något speciellt har hänt eller så. Nu har jag äntligen skaffat mig en bärbar dator också så nu sitter jag i sängen och surfar (har mobilt bredband från Tele2). Det mobila bredbandet funkar faktiskt mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på! Speciellt snabbt är det inte, men det duger absolut för nöjes surfning.

En bärbar dator har jag velat ha länge och nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat en. Tänkte först köpa en begagnad men det känns så osäkert. Så i helgen åkte jag och Robin till netonnet´s affärslager i Järfälla och hittade denna från Asus för 5.790. Det är riktigt bra prestanda så det känns som ett kap faktiskt!

En annan rolig sak är facebook. Snacka om att man blev snopen när en gammal kompis från mellanstadiet plötsligt kontaktade en. Vi var typ bästisar men efter femman så flyttade hon till Skåne varpå vi tappade kontakten. Häftigt att återfå kontakten med människor som betytt så mycket i ens barndom.

Ännu en trevlig sak är att Prison break börjar i kväll. Själva handlingen har jag gett upp för länge sen så nu tittar jag enbart för att vila ögonen på mr Michael.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback