Lazer

Har varit på ännu ett återbesök på Laserkliniken i dag och även denna gång så utsatte de mig för laserstrålen. Har ju tagit bort födelsemärken på mage och rygg men de på ryggen vill inte riktigt försvinna. Ont som fan gjorde det iallafall, sparkade och hojtade när jag låg där på britsen haha .

Efter strålningen så gick jag en runda på stan och besökte Make Up Store vilket resulterade i ett club-kort därifrån. För 100 kr per år så får man 10% på allt man handlar + att man får gå på klubbkvällar och få 20%. De har en klubbkväll den 29/11 som jag tror att jag ska anmäla mig till.

I morgon ska jag jag vara på kontoret klockan 9 och måste komma ihåg att ta med mig min bärbara dator. Min företags e-mail krånglar men förhoppningsvis så ska det gå att lösa, känns lite oproffsigt att ständigt maila ifrån skolans mailadress. I övrigt så händer nog inte så mycket denna vecka, förutom att Robin tycker att vi ska flytta till egen lägenhet i Märsta där han jobbar. Visst skulle det vara skönt att komma till något eget där man kan göra som man vill, men att pendla och ständigt vara beroende av att passa tågtider känns inte så lockande. Men men, det verkar vara den enda lösningen för eget boende för tillfället, med tanke på att man har en hund som måste ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback