Knackningar

Klockan är 00.20 och jag borde verkligen försöka sova, men har alltid så svårt att somna på söndagkvällar, don´t know why. Inte gör knackningarna i väggarna det lättare heller, det brukar oftast börja låta vid den här tiden på dygnet. Först trodde jag att det var regndroppar som lät men efter att ha konstaterat att det inte regnade ute så måste det bero på något annat, dessa knackningar har pågått i flera veckor, månader till och med och jag blir alltid lika fundersam. Knackningarna är oregelbundna och det är detta som stör mig. Jag tror faktiskt på andar och eftersom knackningarna kommer från rummet som förut tillhörde en ung man som dessvärre körde ihjäl sig så har jag fått för mig att det är han som knackar i taket/väggen för att göra sig hörd. Skulle vara spännande att ta hit ett medium men vet inte riktigt om Robins föräldrar hade gått med på det. Nej usch nu kommer jag verkligen inte kunna somna :P

I helgen har det för övrigt blivit en del film tittande, Shrek 3, Epic movie och Chuck & Larry. Sen har jag även hjälpt till att lägga parkettgolv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback