Färgade linser

Känns som om man har suttit framför internet hela dagen, så fort jag stänger av datorn så kommer jag på något mer som jag skulle kolla på. Detta har iallafall resulterat i några julklappsköp över internet samt en beställning av linser från lenson. Har beställt färgade linser (bruna) och det ska bli så spännande att prova sen. Har länge velat prova att byta ögonfärg men det har varit så svårt att hitta rätt linser eftersom jag behöver styrka på dom också.

I morgon ska man bege sig till skolan under några timmar igen, förberedelser för BEC exam. Lite nervös är jag inför det där testet, men mest av allt så känns det jobbigt. Har ju redan ett Certificate in Advanced English (CAE) och minns hur jobbigt det var att sitta koncentrerad hela dagen, lovade mig själv att aldrig göra om ett sådan test igen, men det blev man ju tvungen till iallafall ;) Men men, om man väl får ett certifikat så är det klart att jag kan uthärda några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback