BEC

I lördags var det dags för reading, writing och listening delen av BEC exam (Business English Certificate). Har haft ångest hela helgen eftersom jag förmodar att jag kommer få göra om testet i vår igen. Hade sån otur att tiden tog slut när jag hade ett 10-tal frågor kvar på reading delen :/ Känns riktigt surt ifall man missar certifikatet pga tidsbrist, men men, än har jag inte sålt smöret och tappat pengarna, det kan ju hända att jag gjorde riktigt bra ifrån mig på resterande delar.

Förutom att haft ångest hela helgen så har jag och Robin även kollat på film, På smällen tror jag den heter på svenska (Knocked up) med hon i Grey´s anatomy.

Just ja, har även provat något som jag aldrig testat tidigare, nämligen att färga ögonbryn och ögonfransar. Gjorde det på Creative Make Up eftersom det var första gången. Det var betydligt lättare än vad jag trodde så nästa gång borde jag klara det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback