Update

Min handledare på praktiken gick på semester sista veckan under LiA perioden och var efter det stört omöjlig att få tag på. Det här bådar inte gott, tänkte jag, men efter 5 mail och några telefon försök så hörde hon iallafall av sig nu en månad senare. Hon var tack och lov mycket nöjd med mitt arbete och all den tid jag lagt ner på att ringa runt och jaga personer, känns bra!  Drivhuset har varit en mycket bra första praktikplats eftersom de har haft praktikanter där förr samt att arbetsuppgifterna inte har varit allt för svåra (marknadsplanen krånglade dock en del). Vad man bör välja som nästa praktikplats har jag inte en susning om, känns som om man borde skaffa sig lite breddade erfarenheter nu när man har chansen.

I övrigt så har jag även blivit beroende av Traderas auktioner. Finns så mycket häftiga grejer att hitta där, får nog snart lov att sätta en spärr på den sidan eller nåt :P

I morgon bär det faktiskt av till Göteborg. Mamma och jag har skapat en tradition att åka dit under några dagar varje sommar så om vädret håller så blir det förhoppningsvis både Liseberg och Paddan-båt :)

Kommentarer
Postat av: Esereht

Jag älskar tradera! har gjort så mycke fynd där. Helt beroendeframkallande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback