körning & göteborg

I dag var det dax att ta tag i körningen igen. Har börjat en intensivkurs på Grönlunds trafikskola och handledaren, som var en kvinna, var mycket lugn och bra faktiskt. Teoriprovet är bokat också, fick reda på att det var väldigt lång väntetid så jag ringde in till Vägverket direkt när jag kom hem. Tydligen ska det bli ändring efter nyår att man bara har 2 månader på sig att köra upp istället för ett år, men så länge man klarar teorin det här året så ska de gamla reglerna fortfarande gälla. Usch vilken panik man får :/

Göteborg var för övrigt mycket trevligt! Har åkt paddan-båt, öppen buss tour samt varit på Liseberg. Någon berg-och-dalbana vågade jag mig inte på men ett besök i lisebergstornet 125 m upp i luften blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback