Snart bär det av

Nu är den sista julklappen inslagen och snart bär det av till Bålsta för att fira julafton där. Har ganska mycket att släpa så pappa ställer upp och skjutsar mig trevligt nog. Har jag riktig tur så kanske jag får övningsköra dit också, har gjort det några gånger förut, fast då var det ifs inte is och halka på vägarna vilket kan vara läskigt.

I morogn ska vi iallafall äta julmiddag hos Robins moster med hennes familj. Massor med ungar och hundar lär det bli. Hundskall har jag inget emot, men när barn skriker så skär det i öronen, synd att man inte får tejpa igen käften på dem. Fast har faktiskt skaffat julklappar till ungarna också, haha man måste ju smöra lite så att folk tror gott om en :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback