Pepparkakor

image317
I dag har jag spenderat eftermiddagen genom att dekorera pepparkakor. Jag har dessvärre inte bakat kakorna själv, men köpta funkar minst lika bra. Hittade både röd och grön karamellfärg i skafferiet så det blev en mängd olika mönster. De blev ju så fina så man knappt vill äta upp dem ;)

I morgon är första dagen på jullovet. Funderar på ifall jag ska bege mig ut på äventyr d.v.s. mer julklappsletande, eller om jag ska ta det lugnt och julpyssla hemma, har fortfarande en del klappar att slå in.

Dagens föreläsning om marknadsföring på internet var för övrigt både rolig och intressant. Jag begav mig hemåt vid lunchtid, vilket faktiskt är mycket ovanligt av mig eftersom jag sällan eller aldrig "skolkar", men jag kände inte att eftermiddagens diskussioner skulle ge mig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback