Jul - hot or not?

image311
I går bar det av en sväng till kontoret. Dessvärre så hade VD´n kollat fel i sitt schema så jag fick sitta 1,5 h med den nya säljchefen tills vi beslutade oss för att gå hem. Irrade dock runt på stan ett tag innan jag hoppade på bussen, tror att jag är färdig med allt julklapps stökande nu, men man vet ju aldrig. Tycker faktiskt att det är betydligt roligare att köpa, slå in och ge bort gåvor än att få dem själv. Är besatt av att slå in paket, fint och tjusigt ska det vara ha ha!

När jag gick igenom Åhléns hörde jag två gamla damer som satt och diskuterade. "Usch nu är det jul igen, jag tycker inte om julen" sa den ena. Hur kan man inte tycka om julen? Visst kan det vara lite stressigt när det gäller julklappsjakten men tänk så mycket trevligt som kommer med juletider! Jag hoppas att jag aldrig blir så bitter att jag börjar ogilla jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback